1 straipsnis. Sąvokos

1.1 "Sąlygos" reiškia šias Bendrąsias verslo ir pristatymo sąlygas.

1.2 Pardavėjas yra Kopos Kolín a.s., ID: 61672971, registruotoji buveinė: 280 94 Kolín IV, Havlíčkova 432, Čekijos Respublika, įregistruotas Prekybos registre, kurį tvarko Miesto teismas Prahoje, B skyrius, byla Nr. 3689.

1.3 Pirkėjas "- tai asmuo ar juridinis asmuo, kuris sudaro Pirkimo pirkimo sutartį su Pardavėju.

1.4 Pirkimo sutartis - tai Pirkėjo ir Pardavėjo sudarytas susitarimas dėl Pardavėjo pardavimo ir Pirkėjo pirkimo ir pristatymo Pardavėjo Pirkėjui, atitinkančio šiose Taisyklėse nustatytus reikalavimus.

1.5 Sąvoka "parašyta" šiose sąlygose reiškia: raštu, faksu arba elektroniniu paštu.


2 straipsnis. Sąlygų taikymas

2.1 Šios Sąlygos ir Taisyklės yra taikomos Prkėjui su Pardavėju, Pardavėjo pateiktiems pasiūlymams, visiems Pardavėjo priėmimams ir patvirtinimams, kurie yra Pirkėjo ir visų Pirkimo sutarčių, išskyrus tuos atvejus, kai pardavėjas aiškiai sutinka kitaip raštu.

2.2 Bet kokios Sąlygos ar Taisyklės, išdėstytos Pirkėjui prieš pateikiant bet kurį Pardavėjo dokumentą arba nurodant šias Taisykles ir Sąlygas, yra aiškiai atmesti ir nepaisyti Pardavėjo, ir visos tokios sąlygos yra visiškai netaikomos bet kokiam Pardavėjo pardavimui Pirkėjui ir nėra jokiu būdu privalomos Pardavėjui.

2.3 Jei Pirkėjas pasiūlyme arba pasiūlymo priėmimo metu nurodo prekybines sąlygas, kurios prieštarauja šioms Taisyklėms ir Sąlygoms, Pirkimo sutartis sudaroma tiek, kiek tai neprieštarauja šioms Taisyklėms ir Sąlygoms. Tačiau pirkimo sutartis nėra sudaryta, jei Pardavėjas atmetė išvadą arba vėliau be nepagrįsto delsimo pranešė apie visus nurodytuose dokumentuose nurodytų faktų pasikeitimus.

 

3 straipsnis. Pirkimo sutarties sudarymas

Pirkimo sutartis sudaroma tik tada, kai Pardavėjas gauna Pirkėjo rašytą užsakymą, kurį Pardavėjas patvirtina raštu, kuris atitinka šiuos reikalavimus:

3.1 Pirkėjas siunčia Pardavėjui raštišką nurodymą, tiksliai nurodydamas reikalingas prekes pagal Pardavėjo asortimentą pagal dabartinį Pardavėjo katalogą arba Pardavėjo rašytinį pasiūlymą. Prekių užsakyme turi būti nurodyta:

  1. užsakytų prekių specifikacija (kiekis ir techniniai duomenys - pavadinimas pagal katalogą, tipo numerį arba EAN, pakuotė);
  2. kaina;
  3. užsakytų prekių pristatymo data;
  4. pristatymo adresas;
  5. Tarptautinės prekybos rūmų išleistos Tarptautinės prekybos rūmų išduotos INCOTERMS 2010 tiekimo sąlygos, kaip FCA (KOPOS KOLIN a.s., Havlíčkova 432, 280 94 Kolín, Čekija), nebent kitaip nurodyta užsakyme ir patvirtinta Pardavėjo;
  6. Pirkėjo duomenys (pvz., registracijos numeris su komerciniu registru, PVM mokėtojo kodas, galiojantis šalyje, kurioje yra pristatymo adresas (ID, PVM mokėtojo kodas). Pirmajame užsakyme pateikiamas išrašas iš komercinio registro arba prekybos licencijos. Pardavėjas be nepagrįsto delsimo praneša apie visus nurodytuose dokumentuose nurodytų faktų pasikeitimus.

3.2 Jei Pardavėjas priima užsakymą, Pardavėjas nedelsdamas patvirtina užsakymą ir nusiunčia jį Pirkėjui ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo jo pristatymo Pardavėjui. Pirkimo sutartis sudaroma, kai Pardavėjas pateikia Pirkėjui pagal 3.1 punkte nurodytą užsakymo informaciją.

3.3 A Pirkimo sutartį taip pat gali sudaryti:

  1. pristatymas prekių pagal Pardavėjo ir Pirkėjo pasirašytą sutartį, įskaitant informaciją, nurodytą 3.1 straipsnyje;
  2. išsiuntimas ir sąskaitų faktūrų išrašymas Pirkėjui.

3.4 Pirkimo sutartis pakeičia ir panaikina visus ankstesnius susitarimus ir susitarimus, susijusius su atitinkamu užsakymu;

3.5 Visi pristatymai atliekami laikantis šių Taisyklių.

3.6. Pardavėjo pasiūlymas tiekti prekes pagal nurodytą katalogo kainą yra pasiūlymas, priklausantis nuo sandėlio, arba Pardavėjo gebėjimo atlikti praradimas.

 

4 straipsnis. Kainodara, mokėjimo sąlygos, įvykdymo data

4.1 pirkimo kaina nurodyta pirkimo sutartyje remiasi pristatymo terminas FCA (KOPOS KOLÍN a.s., Havlíčkova 432, 280 94 Colin, Čekijos Respublika) pagal INCOTERMS 2010, nebent susitarta kitaip pirkimo sutartyje.

4.2. Siekdamas patvirtinti, kad Pardavėjas perduoda prekes Pirkėjui, išduodamas pristatymo ar kitas panašus dokumentas, kuriame Pirkėjas arba vežėjas Pirkėjo vardu (jei taikoma) patvirtina Pardavėjo prekių pristatymą Pirkėjui.

4.3 Pirkimo kaina turi būti sumokėta mokesčių dokumente (sąskaitoje faktūroje) ir kitais terminais, nurodytais mokėjimo nurodymuose ir joje nurodyta valiuta, nurodytais mokėjimo terminais, išskyrus atvejus, kai atitinkama pirkimo sutartis sutaria kitaip. Mokėjimas turi būti atliktas Pardavėjo banko sąskaitoje arba Pardavėjo kasoje per savo registruotą buveinę darbo dienomis per įprastas darbo valandas.

4.4 Sąskaita faktūra turi atitikti visus galiojančiuose teisės aktuose nustatytus terminus. Pirkėjas turi teisę pateikti skundą dėl bet kokių neteisingų ar neišsamių sąskaitoje faktūrose pateiktų duomenų grąžindamas sąskaitą ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo gavimo, nurodydamas trūkstamus arba neteisingus duomenis. Bet kokie neteisingi ar neišsamūs duomenys neturi įtakos atitinkamoje Pirkimo sutartyje nurodytoms sąlygoms. Pardavėjas ir Pirkėjas pareiškia, kad Pardavėjo elektroniniu būdu pervestos sąskaitos faktūros, kurią Pardavėjas pateikia Pirkėjo el. Pašto adresui tokiu formatu, kuris užtikrina dokumento autentiškumą (pageidautina PDF formatu arba PNG ar JPG paveikslėliu), yra laikomas vienodos vertės dokumentu, atitinkančiu sąlygas pagal galiojančius teisės aktus. Pardavėjas parengia išspausdintą mokesčių dokumento formą tik aiškiai pareikalavus Pirkėjui. Pirkėjas privalo pranešti elektroninio pašto adresą mokesčių dokumentų siuntimui. Pirkėjas įsipareigoja patvirtinti, kad gavo pataisos dokumentą (kredito dokumentą) - nurodydamas jo gavimo datą - elektronine forma arba paštu Pardavėjo adresu.

4.5 Susitariančiosios šalys taip pat gali susitarti dėl skirtingų mokėjimo sąlygų, pvz., išankstinius mokėjimus ar išankstinius mokėjimus arba nuolaidą iki mokėjimo termino pabaigos. Pavėluotas visų tokių mokėjimų gavimas pagal individualiai sutartus mokėjimo terminus ir sąlygas laikomas esminiu Pirkimo sutarties pažeidimu. Jei yra susitarta dėl pirkimo kainos dalių, dėl pavėluoto vieno ar kelių dalių mokėjimo pirkėjas privalo nedelsdamas sumokėti visą pirkimo kainą. Jei susitarta dėl nuolaidos iki mokėjimo termino pabaigos, ši nuolaida deryboms dėl pirkimo kainos gali būti suteikta tik tuo atveju, jei Pirkėjas sumokėjo visus ankstesnius įsipareigojimus iki termino pabaigos ir laikėsi mokėjimo tvarkos.

4.6 Jei Pirkėjas nemoka pirkimo kainos arba jos dalies, kai ji yra mokėtina ir mokama, arba pažeidžia bet kokius kitus įsipareigojimus pagal Pirkimo sutartį, Pardavėjas turi teisę visiškai ar iš dalies atšaukti arba sustabdyti savo įsipareigojimus pagal atitinkamą Pirkimo sutartį ir bet kurią kitą Pirkimo sutartį (būtent prievolę pristatyti įsigytas prekes), nutraukti ar atšaukti tokią Pirkimo sutartį, ir Pardavėjas taip pat turi teisę reikalauti nuostolių iš Pirkėjo iki visų padengtų Pardavėjo išlaidų, susijusių su pristatymu ir tarpininkaujant sutartų prekių gamybai bei visoms susijusioms išlaidoms, taip pat pelno nuostoliams.

4.7 Bet kuris Pirkėjo atliktas mokėjimas Pardavėjui gali būti taikomas vienašališkai, kad būtų galima išspręsti visas Pardavėjo pretenzijas - įsipareigojimus, kuriuos privalo sumokėti Pirkėjas.

4.8 Mokėjimas laikomas įvykdytu, kai atitinkamose sąskaitose nurodytoje Pardavėjo sąskaitoje kredituojama visa sumos suma tada, kai jis turi būti sumokėtas, arba kai atitinkamos sumos yra visiškai gautos grynaisiais, kaip nurodyta 4.3 straipsnyje.

4.9 Sutarta pirkimo kaina neapima pakuočių, grąžinamų taros, prekių saugos priemonių pervežimo metu ir vežimo išlaidų, nebent atitinkamoje pirkimo sutartyje būtų nustatyta kitaip.

4.10 Banko išlaidas, susijusias su pirkimo kainos mokėjimu, apmoka Pirkėjas.

4.11 Pirkėjas neturi teisės sumokėti Pardavėjui jokių sumų už bet kokią sumą, kurią Pardavėjas gali skolinti Pirkėjui be Pardavėjo raštiško sutikimo. Jei bet kuri tokia suma yra įskaityta be Pardavėjo išankstinio raštiško sutikimo, Pardavėjas turi teisę į baudą, atitinkančią 50 000 CZK už kiekvieną tokį įskaitymą, nepažeidžiant Pardavėjo teisės reikalauti atlyginti nuostolius.

4.12 Pirkėjas neleidžiama sustabdyti mokėjimų ir / arba sumažinti pirkimo kainą tuo atveju, kai Pardavėjas (įsipareigojimų neįvykdymo atveju) neįvykdo įsipareigojimų pagal atitinkamą pirkimo sutartį.

4.13 Jei iš Pirkėjo gautas mokėjimas nepakankamai identifikuojamas Pirkimo sutartyje, su kuria jis susijęs, nurodytas mokėjimo kintamasis simbolis, Pardavėjas nusprendžia, kaip naudoti mokėjimą.

4.14 Pardavėjo nurodytas kiekis, kainos, matmenys ir (arba) svoris laikomi įtikinamais įrodymais, kai nėra akivaizdžios klaidos.

4.15 Jei Pirkėjas sumokės bet kokią sumą ne iki galo, Pardavėjas turi teisę pareikalauti 0,05% delspinigius už mokėtiną, bet nesumokėtą sumą už kiekvieną dieną, kai tokia išmoka nebuvo gauta. Be bet kokio tokio delspinigių reikalavimo, Pardavėjas gali reikalauti atlyginti nuostolius, prilygstančius visų Pardavėjo patirtoms išlaidoms, susijusioms su pavėluotu mokėjimu, įskaitant visas su jo surinkimu susijusias išlaidas.

4.16 Neatsižvelgiant į sutartas mokėjimo datas, visos sumos, kurias Pardavėjas išrašė Pirkėjui pagal atitinkamas Pirkimo sutartis, tuoj pat turi būti sumokėta ir mokėtina, jei Pirkėjas nesumoka sumokėtos sumos, arba jei Pardavėjas sužino apie bet kokias aplinkybes turinčias neigiamos įtakos Pirkėjo gebėjimui įvykdyti savo įsipareigojimus pagal bet kurią pirkimo sutartį. Tokiu atveju Pardavėjas turi teisę reikalauti išankstinio mokėjimo tiek pagal esamą, tiek už naująjį pristatymą pagal bet kurią Pirkimo sutartį, nutraukti ar atšaukti pirkimo sutartis su Pirkėju ir reikalauti atlyginti nuostolius iš Pirkėjo dėl to, kad nesilaikoma sutarties.

4.17 Jei Pirkėjas įsipareigoja pats gabenti prekes, jis tai turi padaryti per 10 dienų nuo Pardavėjo patarimo gavimo. Jei Pirkėjas neišsiveža prekių per 10 dienų, Pardavėjas turi teisę:

  1. išsiųsti prekes Pirkėjo sąskaita ir rizika,
  2. saugoti prekes Pardavėjo sandėlyje arba bet kurios kitos šalies sandėlyje Pirkėjo sąskaita ir rizika. Jei prekės yra saugomos, Pardavėjas turi teisę reikalauti iš Pirkėjo reikalingas saugojimui sandėliavimui išlaidas, kurias nustato Pardavėjas.

4.18 Bet kokie papildomi Pirkėjo reikalavimai dėl prekių pakeitimo, kuriuos priėmė Pardavėjas, proporcingai pratęsia sutartą pristatymo terminą iki Pardavėjo reikalaujamo laiko, kad taip pakeistų prekes. Pardavėjas turi teisę padengti su pakeitimu susijusias išlaidas.

 

5 straipsnis. Pristatymas

5.1 Prekių praradimo ar žalos rizika perduodama Pirkėjui, kai prekės yra pakraunamos Pirkėjo vežėjo.

5.2 Prekės laikomos pristatytomis, jas perduodant Pirkėjo vežėjui.

5.3 Jei pristatymas atidedamas arba prekių pristatymas nevykdomas, Pardavėjas neatsako už nuostolius, kurie gali atsirasti dėl jo rezultatų.

5.4 Pardavėjas neatsako už jokią netiesioginę žalą, tokią kaip galimo ateities pelno praradimą, sutarties praradimą, sandorio praradimą, būsimų sandorių praradimą, gamybos praradimą, bendradarbiavimo praradimą, įvaizdžio praradimą ar žalą, pajamų praradimą, pelno praradimą, kapitalo sąnaudas, sąnaudas, susijusias su gamybos ar eksploatavimo nutraukimu ir kt.

5.5 Pardavėjas neatsako už tai, kad Pirkėjas pasirinko prekes galutiniam naudojimui, o Pardavėjas nėra atsakingas už bet kokią žalą, atsiradusią dėl netinkamo prekių naudojimo.

 

6 straipsnis. Force majeure

6.1 Pardavėjas nėra atsakingas už bet kokius nesklandumus ar veikimo vėlavimą, jeigu: i) tokia nesėkmė arba delsimas atsiranda dėl prekių gamybos proceso pertraukų, tačiau tai netaikoma didelio neatsargumo ar ketinimų atvejais; arba (ii) tokį nesklandumą ar delsimą sukelia Force Majeure, kaip apibrėžta žemiau arba pagal įstatymą.

Esant tokiai nesėkmei, kaip išdėstyta aukščiau, Susitarimo atitinkama (-os) dalis (-ės) bus sustabdyta tą laikotarpį, per kurį toks pažeidimas tęsiamas, be to, Pardavėjas neatsako už Pirkėjui padarytą žalą.

Sąvoka "Force Majeure" reiškia ir apima bet kokias aplinkybes ar įvykius, neatsižvelgiančius į Pardavėjo pagrįstą kontrolę - ar tai gali būti ar negalima numatyti pirkimo-pardavimo sutartyje, dėl kurios iš Pardavėjo negali būti pagrįstai reikalaujama įvykdyti savo įsipareigojimus, įskaitant Force Majeure ir / arba pagal nutylėjimą vieno iš Pardavėjo tiekėjų, įskaitant, bet neapsiribojant, karą, karo grėsmę, sukilimą, sabotažą, gaisrą, audrą, potvynį, sprogimą, stichines nelaimes, vyriausybės įsakymus ar Europos Sąjungos apribojimus, streiką, visišką ar dalinį sunaikinimą Pardavėjo arba jo rangovų gamyklos ar gamybos linijos, rangovų pristatymus, muitinės taisyklių pakeitimus, importo ir eksporto kvotų keitimus, eksporto ar importo draudimus ar kitas priežastis. Jei Force Majeure tęsiasi tris (3) mėnesius iš eilės (arba tuo atveju, jei Pardavėjas pagrįstai tikisi, kad delsimas bus pratęstas trijų (3) mėnesių iš eilės laikotarpiui), Pardavėjas turi teisę panaikinti visą ar bet kurią Susitarimo dalį be jokios atsakomybės Pirkėjui.

 

7 straipsnis. Nuosavybės teisės išlaikymas

7.1 Pirkėjui pristatytos prekės lieka Pardavėjo nuosavybe, kol bus visiškai sumokėtos visos pretenzijos dėl verslo santykių su Pirkėju, įskaitant visus būsimus reikalavimus. Šis nuosavybės teisės saugojimas taip pat taikomas visoms prekėms, pristatytoms keičiantis.

7.2 Jei prekės, kurioms nuosavybės teisės saugomos, turėtų būti tvarkomos, sumaišytos ar sujungtos su kitais daiktais, kurie nepriklauso Pardavėjui, Pardavėjas turi teisę bendrai nuosavybės teisei į naują prekę, kurio santykis yra toks pat kaip ir prekių vertės išsaugant nuosavybės teisę, įskaitant PVM, ir kitų apdorotų ar kombinuotų prekių apdorojimo ar kombinavimo metu vertę. Pirkėjas Pardavėjo vardu turi saugoti prekę nemokamai.

7.3 Iki tolesnio pranešimo Pirkėjas turi teisę disponuoti prekėmis, kurių nuosavybės teisės saugomos pagal įprastines verslo operacijas. Šiuo atveju Pirkėjas perduoda Pardavėjui savo pretenzijas dėl perpardavimo prekių, kurių nuosavybės teisės saugomos (perpardavimo kaina su PVM), įskaitant atitinkamus iš vekselių pateiktus reikalavimus kartu su visais papildomais reikalavimais. Jei Pirkėjas turėtų parduoti prekes su nuosavybės teise, kartu su prekėmis, kurios nepriklauso Pardavėjui, už bendrą kainą, perleidimas taikomas tik sumai, kuria Pardavėjas sumokėjo Pirkėją už parduotas nuosavybės teises turinčias prekes.

7.4 Iki tolesnio pranešimo Pirkėjas turi teisę rinkti Pardavėjui priskirtas pretenzijas. Bet koks tokio reikalavimo perdavimas ar įkeitimas yra leidžiamas tik su Pardavėjo raštišku sutikimu. Jei Pirkėjas nevykdo mokėjimo arba nesilaiko savo įsipareigojimų dėl nuosavybės išsaugojimo, Pirkėjas, Pardavėjo prašymu, pateikia skolininkams raštišką pranešimą apie perleidimą, tiekia Pardavėjui visą informaciją, pateikia ir siunčia Pardavėjui dokumentus ir perveda visus vekselius. Jei reikia, Pirkėjas privalo suteikti Pardavėjui prieigą prie atitinkamų dokumentų.

7.5 Atsižvelgiant į 7.4 straipsnio 3 sakinyje nurodytas aplinkybes, Pirkėjas privalo suteikti Pardavėjui teisę susipažinti su jam priklausančiomis prekėmis, kurioms jam vis dar priklauso, ir išsiųsti Pardavėjui tikslų prekių sąrašą. Pirkėjas turi atskirti jas nuo kitų prekių ir grąžinti jas Pardavėjui, kai Pardavėjas pasitraukia iš sutarties.

7.6 Pirkėjas privalo nedelsdamas pranešti apie tai Pardavėjui, jei trečiosios šalys norėtų pasinaudoti prekėmis, turinčiomis teisę į nuosavybę, arba perimti Pardavėjo pretenzijas ir suteikti Pardavėjui visokeriopą paramą įsikišant.

7.7 Sąnaudas už tai, kad laikomasi minėtos pareigos bendradarbiauti įgyvendinant visas teises, susijusias su nuosavybės išsaugojimu ir visomis priemonėmis, skirtomis prekių eksploatavimo išlaidomis ir saugojimui, padengia Pirkėjas.

7.8 Pirkėjas atsako Pardavėjui už bet kokią prekių žalą, kaip apibrėžta Čekijos komercinio kodekso 462 straipsnyje.

 

8 straipsnis. Prekių ir skundų defektai

8.1 Pirkėjas turi teisę remtis bet kokiomis pretenzijomis, susijusiomis su trūkumais, vadovaujantis visuotinai privalomų taisyklių nuostatomis.

Skundą dėl akivaizdžių prekių kokybės trūkumų (pvz., pažeistos formos grioveliai, liejinys, neteisingos prekių formos, nešvarumai) Pirkėjas pateikia per 3 darbo dienas nuo prekių pristatymo į pristatymo vietą, nurodytą pirkimo sutartyje. Jeigu akivaizdus defektas susijęs su trūkstamu prekių kiekiu, šis faktas turi būti nedelsiant nurodytas pristatymo dokumente ir perduotas Pardavėjui be nepagrįsto delsimo. Skundai dėl paslėptų prekių kokybės defektų pateikiami Pirkėjui nepagrįstai nedelsiant nuo jų nustatymo momento, bet ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo pristatymo į pirkimo sutartyje nurodytą vietą datos.

8.2 Pirkėjas privalo pateikti Pardavėjui skundą raštu. Rašytiniame skunde turi būti produkto identifikavimo duomenys:

  1. produkto pavadinimas
  2. pirkimo sutarties / užsakymo numeris
  3. pristatymo dokumento ar sąskaitos faktūros arba sąskaitos faktūros kopijos išrašymo numeris ir data.
  4. defekto aprašymas
  5. jei įmanoma, įdėtas pavyzdys su skunde nurodytu defektu
  6. siūlomas skundo sprendimas - apskaičiuotas žalos dydis
  7. Data, kai Pardavėjas turėtų aplankyti Pirkėją, norėdamas patikrinti gaminį pagal skundą

Jei prekės sugadintos pervežimo, suruošto Pardavėjo, metu, Pirkėjas privalo pateikti šiuos dokumentus:

  1. Žalos įrašas su išankstiniu jos sumos įvertinimu
  2. Komercinis įrašas, patvirtintas vežėjo
  3. Važtaraštis (CIM, CMR, B / L)

8.3 Skundžiamos prekės turi būti saugomos originaliose nepakeistose sąlygose atskirai nuo kitų prekių ir turi būti apsaugotos nuo vertės sumažėjimo. Kol Pardavėjas neišnagrinėja skundo, prekės negali būti naudojamos, parduodamos, apdorojamos, keičiamos ar pakeičiamos kitu būdu. Jei prekės, dėl kurių buvo pateiktas skundas ar jų dalis, perduodami trečiajai šaliai po to, kai Pardavėjui buvo pranešta apie prekių defekto skundą, Pirkėjo teisės į įsipareigojimą dėl trūkumų nustoja galioti automatiškai.

8.4 Pirkėjas privalo leisti Pardavėjui patikrinti trūkumų turinčias prekes, kad būtų išspręstas skundas.

8.5 Skundas nepripažįstamas, jei prekės su trūkumais nėra tinkamai saugomos ir yra sugadintos dėl netinkamo saugojimo ir tvarkymo. Sandėliavimui turi būti laikomasi techninių sąlygų, taip pat nurodyti saugojimo reikalavimai, paminėti Prekių saugojimo sąlygose, paskelbtose sekančiame tinklalapyje: https://www.koposelektro.lt/lt/treikalavimai-sandeliavimui.

8.6 Kilus trūkumų turinčioms prekėms, Pirkėjas privalo imtis visų priemonių, reikalingų žalai išvengti ar sušvelninti.

8.7 Pardavėjo atsakomybės už defektus, kuriems taikoma kokybės garantija, nėra, jei tokius defektus sukėlė išoriniai įvykiai, o ne Pardavėjas, praėjus žalos prekėms rizikai.

8.8 Skundžiantis dėl prekių defektų Pirkėjas turi teisę:

  1. reikalauti ištaisyti defektus, pristatant pakaitines prekes, kad būtų pakeistos prekės su trūkumais arba pristatytos trūkstamos prekės, arba
  2. reikalauti ištaisyti defektus, taisant prekes, jei defektai gali būti pataisomi; arba
  3. reikalauti pagrįsto pirkimo kainos sumažinimo.

8.9 Pirkėjas turi teisę pasirinkti ankstesnėje nuostatoje nurodytą teisę tik tuo atveju, jei apie savo pasirinkimą Pardavėjui praneša laiku pateiktame defektų skunde. Pirkėjas negali pakeisti šios teisės be Pardavėjo sutikimo.

Jei paaiškėja, kad prekių defektai yra nepataisomi arba jų remontas susijęs su nepagrįstomis išlaidomis, Pirkėjas gali reikalauti pateikti pakaitines prekes, jei jie reikalauja, kad Pardavėjas tai padarytų nedelsdamas po to, kai Pardavėjas pranešė apie tokį faktą. Jei Pardavėjas per pagrįstą papildomą laikotarpį nepašalina prekių defektų arba jei prieš pasibaigiant laikotarpiui praneša Pirkėjui, kad jie neištaisys trūkumų, Pirkėjas gali pareikalauti, kad defektuotos prekės būtų pakeistos prekėmis be defektų arba pareikalauti pirkimo kainos sumažinimo.

8.10 Vartotojų ginčų neteisminis sprendimas

Šiuo metu vartotojai - pirkėjai turi galimybę pasinaudoti teismo sprendimu, arbitražu ar tarpininku ginčų su Pardavėju sureguliavimui. Pardavėjas, vykdydamas įpareigojimą teikti informaciją, pataria vartotojui-Pirkėjui, kad Vartotojų apsaugos įstatymas Nr. 634/1992 Nr. 378/2015 rink. (CPA), numatyta vartotojų ginčų sprendimo ne teismo tvarka galimybė.
Pagal įstatymo (CPA) 20d straipsnį vartotojas turi teisę į neteisminį vartotojo ginčą, kylantį iš pirkimo sutarties ar paslaugų sutarties. Vartotojų iniciatyva inicijuotas vartotojų ginčo neteisminis sprendimas, kuriame pateikiami įstatymų apibrėžti esminiai dalykai (CPA 20 n straipsnis), ypač dokumentai, įrodantys, kad vartotojas nesugebėjo tiesiogiai išspręsti ginčo su kita šalis ir kiti dokumentai, įrodantys nurodytus faktus, jei tokie yra. Vartotojas gali pateikti pasiūlymą Čekijos prekybos inspekcijoje ne vėliau kaip per vienerius metus nuo tos dienos, kai jie pirmą kartą pasinaudojo savo teise Pardavėjui. Pardavėjas yra paprašomas per penkiolika darbo dienų nuo pranešimo pateikimo Čekijos prekybos inspekcijai datos pateikti pasiūlyme nurodytus faktus, kadangi Pardavėjas privalo bendradarbiauti ir teikti pagalbą prekybos inspekcijai, reikalaujančiai veiksmingos vartotojų ginčo sprendimo ne teismo tvarka pažangos. Įstatymas nustato maksimaliąų vartotojų ginčo, kuris turi būti baigtas per 90 dienų nuo jo pradžios, trukmę (ypač sudėtinguose ginčuose terminas gali būti pratęstas ne ilgiau kaip 90 papildomų dienų). Vartotojų ginčą dėl neteisminio ginčo gali savanoriškai nutraukti vartotojas, vėliau jis gali pasibaigti, visų pirma pagal vartotojo ir verslininko susitarimą. Priešingai nei minėtieji būdai, vartotojų ginčų sprendimas neapmokestinamas; tačiau kiekviena Šalis (vartotojas ir verslininkas) padengia savo išlaidas, jei tokių yra (pvz., susijusias su teisiniu atstovavimu).

Procesas vyksta Čekijos prekybos inspekcijoje.

Kontaktiniai duomenys:

Čekijos prekybos inspekcija
Centrinis inspektoratas - ADR skyrius Štěpánská 15 120 00 Praha 2

Email: adr@coi.cz Web: adr.coi.cz

Čekijos prekybos inspekcija, remdamasi CPA 20x skirsniu, išleido "Vartotojų ginčų neteisminio ginčų sprendimo (ADR) procedūros taisykles". Taisyklės yra paskelbtos minėtoje ČPI interneto svetainėje.

 

9 straipsnis. Čekijos Respublikos internetinės parduotuvės pristatymo sąlygos Čekijos pirkėjams, pristatyti tik Čekijoje

9.1 Pirkėjas užsako reikiamus produktus internetinėje parduotuvėje:

  1. spustelėdami "Ieškoti" ir "Ieškomas tekstas", susietas su "Parametrai", "Prekės numeriu" arba "EAN kodas" ir paspaudę mygtuką "ORDER" arba
  2. pasirinkę iš "Katalogo" meniu esančių produktų sąrašo ir spustelėdami "UŽSAKYTI" arba
  3. naudodami atskirą "Užsakymų" meniu
    Visais atvejais produktus galima spustelėti, o tada studijuoti jų technines specifikacijas ir jų dokumentus: prekių numerį, produkto pavadinimą, EAN kodą, kainą be PVM, pakuočių elementų skaičių ir kitą svarbią techninę informaciją (spalvą, medžiagą, matmenis, ir tt). Kiti skirtukai rodo pasirinkto produkto vaizdus, ​​priedus, sertifikatus.

Pirkėjas privalo užpildyti visus privalomus duomenis užsakymui internetu, įskaitant kontaktinį telefono numerį, kad prireikus būtų galima susisiekti su pirkėju.

Pirkėjas gaus elektroninį užsakymo gavimo patvirtinimą. Jei užsakymo objektas nebus pristatytas, Pardavėjas informuos Pirkėją ir susitars dėl kito termino.

9.2 Pardavėjas nusiųs prekes, užsakytas iš internetinės parduotuvės, Pirkėjui C.O.D. per vežėją. Pirkėjas sumokės už prekes gavus. Pirkėjas turi teisę grąžinti prekes nenurodydamas priežasties per 14 dienų nuo gavimo dienos. Jei prekės grąžinamos nepanaudotos per 14 dienų, Pirkėjas gali prašyti pakeisti prekes arba grąžinti užmokestį.

9.3 Jei pirkėjas pasitraukia iš sutarties arba nepriima prekių pristatymo ar priimauna tik dalį prekių, nukentėjusi pusė turi teisę reikalauti 10% baudos sustabdytų, nepriimtų ar nepagamintų produktų vertės.

9.4 Privatumo politika
Užpildydami internetinės parduotuvės registracijos formą vartotojas sutinka, kad visi duomenys ("duomenys") būtų įtraukti į KOPOS KOLÍN as duomenų bazę, priklausančią Havlíčkova 432, 280 94 Kolín IV., Kaip administratoriui ( "bendrovė"), o vėliau per perdirbimą tvarkoma bendrovės rinkodaros tikslais, ty siūlome produktus ir paslaugas, įskaitant informacijos apie organizuotus renginius, produktus ir kitą veiklą siuntimą, taip pat komercinę informaciją elektroniniu būdu siunčia pagal įstatymą Nr. 480 / 2004, kol toks sutikimas bus atšauktas (ilgiausiai 10 metų); kiti duomenys taip pat gali būti pridedami prie šių duomenų. Vartotojas taip pat sutinka, kad bendrovė galėtų siųsti informaciją apie artėjančius renginius ir pasiūlymus iš savo prekybos partnerių. Vartotojas žino, kad pagal įstatymo Nr. 101/2000 Coll. 11 ir 21 skyrius, kuriuose konkrečiai nurodyta, kad duomenys pateikiami savanoriškai, šis sutikimas gali būti bet kuriuo metu atšaukiamas įmonės adresu, kad vartotojas turi teisę gauti ar keisti jo asmens duomenis, blokuoti arba ištrinti neteisingus asmens duomenis ir tt.

 

10 straipsnis. Įvairūs

10.1 Daliniai pristatymai yra priimtini.

10.2 Jei įvyksta koks nors įvykis, kurio neįmanoma tikėtis sudarant Pirkimo Sutartį, ir dėl to pažeidžiami Pardavėjo sutartiniai įsipareigojimai, Pardavėjas turi teisę sustabdyti vykdymą, kol nebus pašalinta kliūtis.

10.3 Tais atvejais, kai atsakomybė atmetama, Pardavėjas turi teisę atsisakyti sutarties be Pirkėjo teisės į žalos atlyginimą.

10.4 Pardavėjas priima grąžinamas paletes už atpirką tik tuo atveju, jei jos yra nepažeistos. Pardavėjui neprivaloma priimti sugadintas paletes. Pirkėjas privalo grąžinti paletes ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo prekių pristatymo. Pardavėjas turi išduoti mokesčių dokumentą dėl grąžinamų nepažeistų palečių. Jei Pirkėjas praranda grąžintinas paletes, manoma, kad jos nebuvo grąžintos. Pardavėjas neprivalo nusipirkti jokių palečių, grąžinamų praėjus 6 mėnesiams.

10.5 Jei kuri nors šių Taisyklių nuostata yra arba tampa negaliojančia, tai neturi įtakos kitų nuostatų galiojimui. Susitariančiosios šalys įsipareigoja pakeisti netinkamą nuostatą galiojančia, kuri labiausiai atitiktų netinkamą ekonominio tikslo nuostatą.

10.6 Pirkėjo teisės ir pareigos nėra perleidžiamos jokioms trečiosioms šalims be Pardavėjo rašytinio sutikimo.

10.7 Visi duomenys, nurodyti Pirkimo Sutartyje, ir bet kokia informacija ar dokumentai, gauti pirkimo sutarties sąlygomis, šalių laikomi konfidencialiais.

10.8 Sutartiniai santykiai, kuriems taikomos šios Taisyklės ir Sąlygos, yra reglamentuojami Čekijos įstatymais, ypač taikomoms įstatymo Nr. 89/2012 su pakeitimais nuostatomis; visi ginčai turi būti sprendžiami čekų kalba prieš bendrą pardavėjo teismą Čekijos Respublikoje.

10.9 Susitariančiosios šalys yra įpareigotos užtikrinti, kad viskas, kas gali sukelti ginčus, būtų panaikinta reguliuojant sutartinius santykius arba darant abipusius rezultatus.

10.10 Kiekviena šalis raštu praneša kitai šaliai apie bet kokią prekybos duomenų licenciją, komercinį registrą ar bet kurį kitą registrą arba apie tai, kad buvo pateiktas bankroto pareiškimas arba apie bankroto paskelbimą be nepagrįsto delsimo. Peticija buvo atmesta dėl nuosavybės stokos arba buvo pateikta peticija dėl sprendimo.

10.11 Visi pristatymai atliekami pagal šias Taisykles ir Sąlygas, kurios yra neatskiriama pirkimo, bendrųjų ar kitų nenurodytų sutarčių dalis, nebent šalys susitaria kitaip.

10.12 Visi ryšiai tarp šalių vyksta čekų kalba, nebent šalys susitaria kitaip.

10.13 Jeigu susitariančiosios šalys, sudarydamos sutartį, taiko tarptautines aiškinimo taisykles, šias taisykles, išdėstytas Tarptautinėse Pristatymo Sąlygų Taisyklės ir Terminuose, reglamentuoja Tarptautinės prekybos rūmai Paryžiuje INCOTERMS 2010, arba šalių susitarimu.